De zelfstandigenlobby VZN uit zorgen over de nieuwe wet die minister Thierry Aartsen wil invoeren. Zij vrezen dat de wet niet zal voldoen aan de behoeften van zzp'ers.
De bronnen die over dit onderwerp berichten.
Zelfstandigenlobby VZN is er niet gerust op dat de nieuwe wet waarmee minister Thierry Aartsen gaat komen de oplossing biedt waarnaar zzp’ers snakken.