Het Zeeuwse Statenlid Martin Bos (FVD) heeft in 2023 en 2024 ruim 10.000 euro gedeclareerd aan etentjes, wat aanzienlijk meer is dan andere fracties. Volgens de commissaris van de Koning gaat dit 'over de schreef'.
De bronnen die over dit onderwerp berichten.
In 2023 in 2024 ging Bos 117 keer uit eten, blijkt uit documenten die Omroep Zeeland opvroeg bij de provincie Zeeland. Geen partij komt bij dat declaratiebedrag in de bu…
Zeeuws FVD-Statenlid Martin Bos gebruikte twee jaar lang geld uit een onkostenregeling voor in totaal 117 etentjes. Hij deed dit uit naam van de fractie van Forum voor D…