De spelers van het Nederlands elftal zijn tevreden met de ruime 5-1 overwinning op Zweden, maar erkennen dat er nog aanzienlijke verbeterpunten zijn. Ondanks de zege zien zij voldoende ruimte voor verdere ontwikkeling van het spel.
De bronnen die over dit onderwerp berichten.
RTL
De spelers van Oranje zijn uiteraard blij met de ruime 5-1 overwinning op Zweden, maar vinden ook dat het nog beter moet.