Noord-Korea heeft aangekondigd twee nieuwe oorlogsschepen te bouwen, die ook met kernwapens uitgerust zullen worden. De schepen moeten binnen vijf jaar klaar zijn, terwijl het land ook investeert in de uitbouw van maritieme en nucleaire capaciteit.
De bronnen die over dit onderwerp berichten.
De Telegraaf
Kim Jong-un heeft aangekondigd dat Noord-Korea twee oorlogsschepen gaat bouwen. Volgens de Noord-Koreaanse leider moeten de boten in vijf jaar klaar zijn. Kim koos voor …
Noord-Korea gaat zijn marineschepen uitrusten met kernwapens. Dat heeft de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un aangekondigd bij de ingebruikname van de Choe Hyon. Dat nie…