Jurrie Nieboer van Partij vóór het Noorden heeft na ruim vijf jaar zijn wethouderschap in Oldambt neergelegd. Een teleurstellende verkiezingsuitslag leidde tot zijn vertrek, waarna hij plaatsmaakte voor een opvolger.
De bronnen die over dit onderwerp berichten.