Nieuwsverhaal

Radboudumc-medewerkers uit quarantaine na contact met hantaviruspatiënt

Twaalf medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen zijn uit voorzorg uit quarantaine gehaald. Zij hadden contact gehad met een patiënt die het hantavirus had, maar niemand is ziek geworden. De patiënt was eerder aan boord van een cruiseschip waar het virus uitbrak.

gezondheid
nederland
nieuws
2 artikelen Laatst bijgewerkt

Artikelen

De bronnen die over dit onderwerp berichten.

2