Twaalf medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen zijn uit voorzorg uit quarantaine gehaald. Zij hadden contact gehad met een patiënt die het hantavirus had, maar niemand is ziek geworden. De patiënt was eerder aan boord van een cruiseschip waar het virus uitbrak.
De bronnen die over dit onderwerp berichten.
Alle twaalf geïsoleerde medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen zijn uit quarantaine. Ze waren uit voorzorg afgezonderd nadat ze met een patiënt hadden gewerkt die he…
De Telegraaf
De quarantaineperiode voor alle twaalf medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen is voorbij. Geen van hen is ziek geworden na de behandeling van een patiënt met het han…